lördag 16 mars 2013

Inge bra...

Det har inte gått så vidare bra för mig... Ett steg fram och två steg bak känns det som. 2 veckor i rad har jag gått upp 0,2 kg fast målet är att gå ner!!! Hur dumt är inte det?!

Men nu jävlar (ursäkta svordomen) så har jag bestämt mig att jag SKA lyckas! Om inte med att komma till det viktmål jag har men att i alla fall få bort en massa centimetrar som är i vägen. Blir så sjukt inspirerad när jag ser de som tränat med mamafitness som PT och lyckats slimma till sig. Jag har inte råd med det så jag googlade fram lite coreövningar och ska köra stenhårt med de och mitt wii fit. Just nu har jag sjuk träningsvärk i magmusklerna, men det är väl ett gott tecken ;)

Fladdermagen SKA bli mindre och det ska inte hänga utanför byxorna. Jag ska kunna gå med bikini i sommar och känna mig stolt över min kropp!!! SÅ DET SÅ!!!

Att jag sen förmodligen kommer att ha mer smärta får jag väl leva med. Hellre smärta i en smal kropp än i en tjock!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar