torsdag 7 februari 2013

Tungt!!!


Det är tungt just nu för mig. Vägningen i fredags blev +0,6 kg...alltså upp det jag gått ner veckan innan. Gissar att det har att göra med att jag inte mår så bra för tillfället. Det är mycket som är tungt psykiskt och sen så jävlas ryggen med mig och jag har ONT!

Nu är jag dessutom sjukskriven i 14 dagar pga ett misstänkt diskbråck i ländryggen. Så jag är ordinerad vila, endast lätt aktivitet och inga tunga lyft. Det innebär alltså att det inte blir någon vidare träning för min del. Ska i alla fall försöka gå på promenadbandet och cykla på motionscykeln så gått jag kan. Tyvärr så domnar det bort i höger ben/fot när jag är för aktiv :p

Får försöka vara extra duktig då med vad jag stoppar i mig... Jag vill ju så gärna nå mina mål, och det känns som att detta INTE får/ska hindra mig!!!

Ska höra med sjukgymnasten nästa gång jag ska dit för akupunktur om hon kan rekommendera några övningar som jag kan göra för att träna mage och rygg...övningar som är skonsamma för mig just nu.

Hoppas det går bra för er alla andra som också kämpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar