lördag 22 december 2012

Det är nu jag ska skämmas...

Den senaste veckan har jag inte alls varit duktig... Jag har ätit mer onyttigt än jag borde. Jag har liksom fallit för frestelsen några gånger för mycket. Ätit saffranssemla, pizza, gofika och lite godis... Fast jag inte borde ha gjort det. Men nu får jag också skämmas, vågen var inte alls så snäll idag. 0,5 kg + i morse. Inte hela världen, men ändå...

Jag gissar att det hade gått bättre om jag hade varit bättre på att motioner. Men jag har varit borta måndag till fredag och därför inte kunnat gå på promenadbandet, dessutom hade jag fel skor för att kunna gå på promenad ute :p

Men nu under de dagar jag är ledig så SKA jag vara duktig och gå...gärna 2 ggr/dag. Det jävliga är att det är jul och allt vad det innebär... Men jag ska se till att inte överäta och försöka hålla mig så långt bort från godis jag bara kan.

Och nu bär det i väg på julbord med gubbens jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar