onsdag 12 december 2012

En dag tidigare

Egentligen så ska jag väga mig på torsdagar, men då jag jobbar nu i 2 dagar och kommer att vara borta till i morgonkväll så ställde jag mig på vågen nu på morgonen... Resultatet finns under sidan Vikt och mått här ovan ;)

I går bidde det igen träning p g a att jag hade så fruktansvärt ont i nacke och huvud att det var inte ens lönt att försöka sig på. Men det tar jag igen under helgen då jag är ledig fredag-söndag ;)

Känner mig så stolt över mig själv som klarar av att inte falla för frestelsen att köpa godis eller annat gott och onyttigt. Det är vid flera tillfällen jag har utsatt mig för situationer som jag i vanliga fall skulle ha trillat dit i, men inte nu. I går på W:s julfest på dagis så åt jag i alla fall en lussebulle och en pepparkaka med gott samvete...och uppenbarligen så gjorde inte nått ;)

Nu fortsätter jag att kämpa mot de envisa kilona. Bara 0,9 kg kvar till det mål jag satt till nyårsafton. Det borde jag kunna nå med fortsatt disciplin och envishet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar