fredag 18 januari 2013

Veckans vägning

Vägning i morse...inte det bästa resultatet, men en minus i alla fall... Bara -0,2 kg! Det innebär att jag nu resterande veckor måste gå ner minst 0,6 kg per vecka till utmaningen är slut för att nå målet jag satt, -5 kg på 8 veckor och/eller till 1 mars.

Måste bli duktigare på att träna/motionera. Men det är fan inte det lättaste när ryggen/nacken jävlas som den gjort denna veckan. Har stundvis knappt kunnat röra mig, och än mindre tränat som jag velat. Jag hade satt upp "mål" att jag skulle göra plankan varje dag, men det har inte ens varit lönt att försöka med den smärta jag har haft...

Jaja, bara hoppas att kroppen har tänkt vara snäll med mig så jag kan vara "snäll" med den och träna lite. För jag SKA nå målen! Det finns inget annat...så är det bara!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar