tisdag 1 januari 2013

Utmaningar

Nu är jag med i 2 st utmaningar. Både pågår ungefär lika länge och målet är det samma i båda. På 8 veckor och/eller fram till 1 mars så ska jag gå ner 5 kg! Inte ett omöjligt mål, och absolut ett mål som jag ska nå!

Har idag varit duktig och lagat mat och gjort matlådor så jag har att ta med på jobbet, och därmed slippa stå där samma dag och inte ha en aning om vad jag ska äta för nått och det då blir nått som inte är så bra. Dessutom har jag skrivit ner en liten lista med saker som är snabba till lunch och som inte är allt för många propoints.

Senaste veckan har det inte blivit så mycket träning/motion pga min rygg/nacke som värker som tandvärk. Men jag ska försöka vara duktig och ta en promenad på promenadbandet i kväll då barnen är i säng. Sen kommer jag ju vara borta till på fredag.

Nu ger jag järnet! Nu ska jag nå mitt mål...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar